Jak přivést nové zákazníky #6 (13)

Pokud je při získávání nových zákazníků důležité, aby vás tato aktivita nestála moc peněz, následující tip žádné propagační výdaje nevyžaduje.

Proč?

Někdy totiž zapomínáme na to, že naši zákazníci jsou zákazníky i jiných společností.

A pokud chceme oslovit potenciální zákazníky, můžeme to udělat právě prostřednictvím firem, se kterými už nějaký vztah mají:

    1. Vybereme si nekonkurenční firmu, u které naši potenciální zákazníci už nakupují.
    2. Oslovíme tuto firmu s tím, že chceme jejím zákazníkům věnovat dárek (viz. např. minulý tip, kdy jsme říkali, že můžeme první nákup zaplatit za zákazníka).
    3. Připravíme pro její zákazníky poukázky/pozvánky, které může distribuovat.

Účetní se může spojit s advokátní kanceláří (odborný miniaudit vašeho účetnictví v hodnotě 5.000 Kč pro klienty JUDr. X).

Tiskárna se může spojit s personální agenturou (poukaz na 200 ks vizitek pro nově umístěného pracovníka).

A autoservis se může spojit s čerpací stanici (poukázka na bezplatnou kontrolu vašeho vozu při natankování více než X litrů paliva).

Na koho se v následujícím týdnu obrátíte, abyste si vzájemně pomohli k představení novým zákazníkům?

Úspěšný týden přeje…

Jak přivést nové zákazníky #6 (13) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nemáte čas? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.


Kategorie

představení nových zákazníků, žádné propagační výdaje


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...