Jak přivést nové zákazníky #7 (14)
V minulém dílu jsme si říkali, že nové zákazníky můžeme získat tak, že oslovíme firmu, u které tito lidé již nakupují.
Samotné oslovení navíc nemusí být složité… a stačí k tomu obyčejný email.
Ten může znít v té nejjednodušší podobě třeba následovně:
“Vážený pane A, protože patříte mezi naše stálé zákazníky, rozhodli jsme se vám věnovat malý dárek. Společně s firmou B jsme pro vás připravili malou pozornost ve formě C… a ten je pro vás nyní připraven na adrese D. Do X.X.20XX si jej můžete kdykoliv vyzvednout. A protože se jedná o dárek, celý jej za vás samozřejmě zaplatíme my….”
Tento email nebudeme přirozeně posílat my, ale spřízněná společnost.
My budeme představeni jejich zákazníkům. A oni se zase neobvyklým způsobem svým zákazníkům připomenou a odliší od konkurence.
Kdo může v následujících 7 dnech obdarovat své zákazníky vašimi produkty či službami?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co funguje? Způsobů, jak vaši firmu odlišit (a získat tak např. zdůvodnění pro vaše vyšší ceny), je celá řada. Podrobný návod, jak při tom postupovat a stát se s konkurencí nesrovnatelným, najdete kliknutím sem.