fbpx

Jak přivést nové zákazníky #7 (14)

V minulém dílu jsme si říkali, že nové zákazníky můžeme získat tak, že oslovíme firmu, u které tito lidé již nakupují.

Samotné oslovení navíc nemusí být složité… a stačí k tomu obyčejný email.

Ten může znít v té nejjednodušší podobě třeba následovně:

“Vážený pane A, protože patříte mezi naše stálé zákazníky, rozhodli jsme se vám věnovat malý dárek. Společně s firmou B jsme pro vás připravili malou pozornost ve formě C… a ten je pro vás nyní připraven na adrese D. Do X.X.20XX si jej můžete kdykoliv vyzvednout. A protože se jedná o dárek, celý jej za vás samozřejmě zaplatíme my….”

Tento email nebudeme přirozeně posílat my, ale spřízněná společnost.

My budeme představeni jejich zákazníkům. A oni se zase neobvyklým způsobem svým zákazníkům připomenou a odliší od konkurence.

Kdo může v následujících 7 dnech obdarovat své zákazníky vašimi produkty či službami?

Úspěšný týden přeje…

Jak přivést nové zákazníky #7 (14) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Způsobů, jak vaši firmu odlišit (a získat tak např. zdůvodnění pro vaše vyšší ceny), je celá řada. Podrobný návod, jak při tom postupovat a stát se s konkurencí nesrovnatelným, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje III