Protože dnes sami začínáme mnohé nákupy na internetu, je logické, že to dělají i naši zákazníci.
Rozhodnou se nakoupit produkt X či službu Y, které prodáváme.
Naťukají jejich název do vyhledavače.
A proklikávají se výsledky.
Chceme-li tedy přivést do naší firmy nové zákazníky, naše prezentace musí být vidět ve výsledcích vyhledávání mezi prvními. To ale není žádná novinka, já vím.
My ale nemusíme bojovat jen o ty nejvyhledávanější výrazy. Zde totiž panuje mnohdy nelítostný boj a první pozice dnes neznamená – i přes veškerou vykonanou práci – první pozici zítra.
Když se totiž zamyslíte nad tím, pod jakými výrazy vás zákazníci hledají, zjistíte, že kromě těch nejfrekventovanějších existuje ještě řada dalších (např. víceslovných), u kterých taková konkurence není.
Ano, optimalizace stránek pro tyto méně frekventované výrazy je “práce navíc”. Ale můžeme si spočítat, zda se nám vyplatí. Stačí totiž, aby nám přiváděly nové zákazníky… a začnou na sebe vydělávat samy.
Jak v následujících 7 dnech odhalíte méně frekventované výrazy, pod kterými vás zákazníci na internetu hledají?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak na to? Sbírku řady postupů, které udělají z vašich stránek “magnet na zákazníky”, najdete také kliknutím sem.