Sedíte v kanceláři a zazvoní telefon:
Volající: „Dobrý den, já volám z firmy X a ráda bych se zeptala,
jestli nepotřebujete nové Y?“
Vy: „Ne, nepotřebuji.“
Volající: „Tak kdybyste nějaké potřeboval, ozvěte se nám.“
Vy: „Ozvu.“
Podobný telefonát od některého z našich dodavatelů jsme zažili všichni. A přesně také víme, jaký úkol dostala pracovnice na druhé straně:
„Obvolej naše zákazníky a zjisti, jestli něco nepotřebují.“
Potíž je ale v tom, že tento telefonát je pouze ztrátou času. Ano, čas od času narazíme na zákazníka, který si chce právě teď naše produkty koupit a ihned tedy provede objednávku. Ve většině případů ale vyvolává takový telefonát u zákazníků pocit, že „někdo zase otravuje“.
Pokud tedy chceme, aby byl náš kontakt se zákazníkem smysluplný, nesmíme se jen ptát, zda si chtějí něco koupit.
Jak v následujících 7 dnech zabráníme tomu, aby se naši lidé ptali zákazníků, zda si chtějí „něco koupit“?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nechcete čekat? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled naprosto jednoduché, přitom právě tyto „drobnosti“ vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto „jednoduché“ postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.