Minule jsme si říkali, že telefonáty typu “nepotřebujete něco?” jsou jen ztrátou času.
Jak ale zahájit telefonický hovor, aby to zákazník nepovažoval za obtěžování?
Máme na to jednoduchý test: Stačí se totiž sama sebe zeptat, jak bychom se cítili my sami, kdyby nám někdo zatelefonoval s podobnou nabídkou?
Pokud bude mluvit o tom, co prodávají, náš zájem bude minimální. Pokud ale sdělení otočí a nejdříve nám ukáže, že skutečně rozumí naší situaci, chápe naše problémy a teprve potom začne vysvětlovat, jak by nám mohl pomoci, získá si naši pozornost.
Jak změníme v následujících 7 dnech první slova telefonického rozhovoru tak, abychom nemluvili o naší firmě či naší nabídce, ale o zákazníkovi?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co funguje? Pokud teď přemýšlíte, jak strukturovat vaši nabídku tak, aby se lišila od ostatních, pak praktický návod, jak ji “odhalit”, i když máte pocit, že prodáváte totéž, co konkurence, najdete kliknutím sem.