Minule jsme si říkali, že když zákazníkům telefonujeme, nesmíme je nudit povídáním o naší firmě, ale musíme začít tím, co se týká zákazníka.
Jak to ale udělat?
Jednoduchým pravidlem je: Nejdříve pomáháme, potom prodáváme.
Odpovězte si tedy na otázku: Existuje v souvislosti s našimi produkty či naší službou něco, co bychom mohli zákazníkům sdělit, aby už tato informace měla sama o sobě pro zákazníka hodnotu?
Pokud takovou informaci najdeme, můžeme s její pomocí zahájit rozhovor:
“Pane Nováku, já volám proto, že jsem si na vašich stránkách všiml technické chybky, která by vás mohla připravit o zákazníky. Jestli chcete pošlu vám návod, jak se zabezpečit – nic vás to nebude stát…”
A teprve potom následovat “prodejem”:
“Když vás mám na telefonu, plánujete na vašem webu nějakou aktualizaci? Ptám se proto, že …”
Jakou informaci poskytnete v následujících 7 dnech zákazníkům tak, aby pro ně byla sama o sobě přínosem?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to udělat s menší námahou? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled naprosto jednoduché, přitom právě tyto “drobnosti” vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto “jednoduché” postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.