fbpx

Jak prodat více po telefonu #4 (4)

Lidé v telemarketingu se odjakživa hádají, který postup je správný:

Argument jedné skupiny: Při telefonátu není možné jen tak improvizovat. Musí mít strukturu a scénář. A tohoto se musíme držet.

Argument druhé skupiny: Když budeme do telefonu číst nějaký text, bude to znít strojeně.

Pravdu mají přitom obě strany.

Protože každý z nás už zažil volajícího, z jehož intonace jsme slyšeli, jak otrocky opakuje připravený text, a moc dobře víme, jak neosobně to na nás působí.

Na druhé straně, všichni jsme také zažili hovory, kdy druhá strana sice dlouho mluvila, na konci telefonátu jsme ale nebyli o nic chytřejší.

Pokud tedy zákazníkům telefonujeme, předem připravená struktura takového rozhovoru je nezbytná.

Přinutí nás totiž už dopředu promyslet, jakou větou začneme. Přinutí nás přemýšlet o tom, jaké námitky nám bude zákazník klást… a jak na ně odpovědět. A přinutí nás také promyslet, jak chceme telefonát zakončit.

Vlastní slova si při hovoru upravíme do úst podle svého, právě připravený scénář nám ale připomene myšlenky, které chceme zákazníkovi sdělit.

Jak v následujících 7 dnech připravíte scénář telefonického rozhovoru, který zaujme, přesvědčí a dovede zákazníka k akci?

Úspěšný týden přeje…

Jak prodat více po telefonu #4 (4) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co udělat dnes? Správným postupem můžete navíc dosáhnout i toho, že zákazníci utratí při objednávce více, než původně plánovali. Sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.

Tipy pro zvýšení prodeje III