Jak prodat více po telefonu #5 (5)

Přestože se při prodejním telefonátu snažíme, většina hovorů objednávkou neskončí.

“Není ta správná chvíle.”
“Nemáme právě peníze.”
“Právě jsme totéž odebrali od konkurence.”
“Budeme se rozhodovat až za tři měsíce.”

Zkušení prodejci ale vědí, že položit telefon by bylo nevyužitím příležitosti.

Pokud jsme totiž během hovoru zjistili, že zákazník sice naše služby a produkty používá, jen je nechce koupit právě teď, naším úkolem je při odchodu “otevřít zadní vrátka”:

Můžeme zákazníkům poslat email s dalšími informacemi?
Můžeme zákazníkům poslat výsledky srovnávacího testu?
Můžeme zákazníka zařadit na seznam odběratelů pravidelného zpravodaje?
Můžeme zákazníkovi poslat dárkovou poukázku?

Zadní vrátka ve formě písemného nebo emailového kontaktu nám umožňují, abychom na dnešní telefonát v budoucnu navázali. A protože od nás zákazník v mezidobí získá “písemné důkazy”, nebudeme už jen nedůvěryhodným hlasem v telefonu.

Jak v následujících 7 dnech doplníte vaše telefonické hovory o navazující písemný či emailový kontakt?

Úspěšný týden přeje…

Jak prodat více po telefonu #5 (5) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Pokud chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.


Kategorie

následný telefonát, písemný kontakt


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...