Jak prodat více po telefonu #7 (7)

“Vaším úkolem je obvolat naše zákazníky.”
“Tady máte scénář a telefonujte.”
“Za hodinu máte zvládnout 20 hovorů.”

Telefonování zákazníkům vypadá na první pohled jednoduše: Stačí zvednout telefon, vytočit číslo a nabídnout naše produkty.

Protože ale velká většina zákazníků nabídku odmítne, s každým dalším telefonátem se ztrácí i naše prodejní nadšení.

Prodej po telefonu je tedy relativně jednoduchý na přípravu. V praxi nám ale nejvíce úsilí spotřebuje motivace pracovníků, kteří jej provádí.

K úspěchu totiž nestačí jen zadat úkol “20 hovorů za hodinu”, pracovníky musíme pravidelně povzbudit, pochválit a odměnit.

Jak v následujících 7 dnech podpoříme a odměníme ty naše pracovníky, kteří telefonují zákazníkům a zažívají jejich odmítání?

Úspěšný týden přeje…

Jak prodat více po telefonu #7 (7) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Účinnou motivací pracovníků jsou samozřejmě hmatatelné výsledky. Těch můžete přitom dosáhnout změnami, které jsou sice na první pohled jednoduché, ale právě tyto “drobnosti” vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto “jednoduché” postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.


Kategorie

prodej po telefonu, prodejní nadšení


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...