Jak prodávat to, na co si zákazník nemůže sáhnout (48)

Pokud vaše firma prodává služby, máte oproti prodejcům hmatatelných produktů jednu nevýhodu, která je ale současně výhodou…

zákazník si vaši službu nemůže dopředu “osahat”.

Potíž je přirozeně v tom, že čím méně toho zákazník vidí, tím více musí spoléhat na naši prezentaci. A o to více je naše prezentace důležitější.

Nabídneme-li zákazníkovi provedení práce bez dalšího vysvětlení, uvidí v ní jen onu základní, s konkurencí srovnatelnou, “obyčejnou” službu. A bude přirozeně tlačit na cenu.

Ukážeme-li ale zákazníkovi:

– co všechno naše služba obsahuje,
– jaké nestandardní úkony provádíme,
– kolikrát a jak naši práci kontrolujeme,
– jak jsou naši pracovníci školení v jejím provádění,
– jak prověřujeme její dokonalé provedení,

… uvidí, že neposkytujeme službu, ale rovnou celý “servis”. A pochopí, proč má smysl zaplatit o těch pár procent více.

Jak ukážete zákazníkům v následujícím týdnu, co všechno vaše “obyčejná” služba obnáší?

Úspěšný týden přeje…

Jak prodávat to, na co si zákazník nemůže sáhnout (48) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Pokud vám zákazníci říkají, že “konkurence nabízí totéž” a vy se chcete odlišit (a odůvodnit tak vaši vyšší cenu), podrobný návod, jak při tom postupovat a stát se s konkurencí nesrovnatelným, najdete kliknutím sem.


Kategorie

důležitá prezentace, prodej služeb


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...