fbpx

Jak rozpoznat, kdy bojovat a kdy to vzdát (35)

Minule jsme si říkali, že některé boje nemá smysl bojovat.

A že je lepší (levnější) se jim vyhnout.

Prodat.

Skončit.

A začít něco jiného.

Jak ale poznat, kdy má smysl dál bojovat… a kdy to už nemá smysl?

Jak rozpoznat stav, kdy stačí něco upravit, změnit, přidat… a zájem poroste? Od situace, kdy je všechna snaha marná a uvadající produkt/firmu/obor nevzkřísíme, i kdybychom se na hlavu stavěli?

V těchto momentech pomáhá, když se rozhlédneme kolem:

Pokud se podíváme na ostatní v našem oboru a vidíme, že jdou do kytek všichni, signalizuje to obecný pokles zájmu. A naše snaha, investice a výdaje s tím nic moc neudělají.

Když se ale rozhlédneme kolem a vidíme, že několika firmám v našem oboru se extrémně daří, zatímco jiným (nám) nikoliv, odhaluje to opak:

V oboru lze uspět. O tento typ produktů a služeb je zájem. Důkazem jsou právě ti naši úspěšní konkurenti. Jen jsme zatím nenašli způsob, jak se na tu prodejní vlnu dostat také. Ta cesta tam někudy vede. A když budeme pokračovat v hledání, můžeme na ni narazit taky.

V takových situacích má tedy smysl pokračovat.

Flintu do žita nezahazujeme.

A změny nastartujeme třeba pomocí těchto průvodců, které vám dodají nový pohled, nové nápady a novou inspiraci.

Říká vám pohled na vaše konkurenty, že cesta k vyššímu prodeji existuje? A který z nástrojů použijete, abyste ji našli?

Úspěšný týden přeje…

Jak rozpoznat, kdy bojovat a kdy to vzdát (35) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jakým nástrojem ty změny zahájíte? Zvýšit ziskovou marži? Přivést nové zákazníky? Zvýšit průměrnou hodnotu objednávky? Přivést více lidé na váš web a pak k nákupu? Nástroje, které to pro vás zařídí, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VIII