Minule jsme si říkali, že některé boje nemá smysl bojovat.
A že je lepší (levnější) se jim vyhnout.
Prodat.
Skončit.
A začít něco jiného.
Jak ale poznat, kdy má smysl dál bojovat… a kdy to už nemá smysl?
Jak rozpoznat stav, kdy stačí něco upravit, změnit, přidat… a zájem poroste? Od situace, kdy je všechna snaha marná a uvadající produkt/firmu/obor nevzkřísíme, i kdybychom se na hlavu stavěli?
V těchto momentech pomáhá, když se rozhlédneme kolem:
Pokud se podíváme na ostatní v našem oboru a vidíme, že jdou do kytek všichni, signalizuje to obecný pokles zájmu. A naše snaha, investice a výdaje s tím nic moc neudělají.
Když se ale rozhlédneme kolem a vidíme, že několika firmám v našem oboru se extrémně daří, zatímco jiným (nám) nikoliv, odhaluje to opak:
V oboru lze uspět. O tento typ produktů a služeb je zájem. Důkazem jsou právě ti naši úspěšní konkurenti. Jen jsme zatím nenašli způsob, jak se na tu prodejní vlnu dostat také. Ta cesta tam někudy vede. A když budeme pokračovat v hledání, můžeme na ni narazit taky.
V takových situacích má tedy smysl pokračovat.
Flintu do žita nezahazujeme.
A změny nastartujeme třeba pomocí těchto průvodců, které vám dodají nový pohled, nové nápady a novou inspiraci.
Říká vám pohled na vaše konkurenty, že cesta k vyššímu prodeji existuje? A který z nástrojů použijete, abyste ji našli?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jakým nástrojem ty změny zahájíte? Zvýšit ziskovou marži? Přivést nové zákazníky? Zvýšit průměrnou hodnotu objednávky? Přivést více lidé na váš web a pak k nákupu? Nástroje, které to pro vás zařídí, najdete kliknutím sem.