Jak rychle se rozhodují? (31)

V několika předchozích tipech jsme si říkali, že “odhalením” ideálních zákazníků si zjednodušíme prodejní práci.

Nebudeme se totiž už honit za každým, kdo má u sebe peněženku… ale budeme se snažit přivést více těch, kteří u nás utrácejí nejvíce.

Poznávacím znakem ideálního zákazníka ale nemusí být jen výše útraty.

Řada obchodníků má za to, že dobrým zákazníkem je ten, který hodně utrácí. Když si ale spočítáte čas na obsluhu a související péči, rozhodujícím může být i zákazníkova rychlost rozhodování.

Budete-li na dovolené v Turecku sledovat např. nákupní chování různých národností, brzy zjistíte, koho by si měli místní obchodníci hýčkat:

Typický turecký zákazník si vybírá, vybírá, vybírá a vybírá… a nakonec třeba i něco koupí.

Pokud ale do prodejny vstoupí arabský zákazník, prohlédne si zboží, vyzkouší jednu či dvě varianty… a odchází platit k pokladně.

Jak v následujících 7 dnech oslovíte ty zákazníky, kteří se rozhodují nejrychleji? 

Úspěšný týden přeje…

Jak rychle se rozhodují? (31) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Chcete-li navíc, aby do vaší firmy začali proudit zákazníci, kteří jsou pro vaši firmu nejziskovější, najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak si zjednodušit prodejní práci, oslovení nejrychlejších zákazníků


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...