V minulém dílu jsme si říkali, že nemáme podléhat prvnímu odmítnutí. A že těm zákazníkům, kteří jsou pro nás perspektivní, se máme ozvat ještě jednou.
Jenže, co to znamená „ozvat se ještě jednou“?
Jak znám praxi, v mnoha případech to skončí u toho, že prodejce zavolá zákazníkovi, který jej dříve odmítnul, zeptá se, zda se jeho situace nezměnila… ale když uslyší, že ne, v duchu si řekne, že kontaktování takových zákazníků je jen ztrátou času.
Nepřipustí totiž, že za odmítnutí může v tomto případě on sám.
Proč?
Pokud jej totiž zákazník před nějakým časem odmítnul a on jen volá, aby se zeptal, „jestli si to nerozmyslel“, zákonitě uslyší jen další odmítnutí.
Proč?
Nedal totiž zákazníkovi žádný důvod jeho nabídku znovu zvážit.
Chci-li totiž, aby zákazník mou nabídku znovu posoudil, musím do ní vnést nový prvek.
Jaký prvek vnesete do opakované nabídky vy?
A jak s pozměněnou nabídkou oslovíte vaše zákazníky v následujícím týdnu ve vaší firmě?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co funguje? Abychom vám pomohli kontaktovat zákazníky se stále novými nabídkami, připravili jsme pro vás celou sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a využít pro oslovení vašich zákazníků. Více informací najdete kliknutím sem.