Jak se zákazníkům připomenout (6)

V minulém dílu jsme si říkali, že nemáme podléhat prvnímu odmítnutí. A že těm zákazníkům, kteří jsou pro nás perspektivní, se máme ozvat ještě jednou.

Jenže, co to znamená “ozvat se ještě jednou”?

Jak znám praxi, v mnoha případech to skončí u toho, že prodejce zavolá zákazníkovi, který jej dříve odmítnul, zeptá se, zda se jeho situace nezměnila… ale když uslyší, že ne, v duchu si řekne, že kontaktování takových zákazníků je jen ztrátou času.

Nepřipustí totiž, že za odmítnutí může v tomto případě on sám.

Proč?

Pokud jej totiž zákazník před nějakým časem odmítnul a on jen volá, aby se zeptal, “jestli si to nerozmyslel”, zákonitě uslyší jen další odmítnutí.

Proč?

Nedal totiž zákazníkovi žádný důvod jeho nabídku znovu zvážit.

Chci-li totiž, aby zákazník mou nabídku znovu posoudil, musím do ní vnést nový prvek.

Jaký prvek vnesete do opakované nabídky vy?

A jak s pozměněnou nabídkou oslovíte vaše zákazníky v následujícím týdnu ve vaší firmě?

Úspěšný týden přeje…

Jak se zákazníkům připomenout (6) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Abychom vám pomohli kontaktovat zákazníky se stále novými nabídkami, připravili jsme pro vás celou sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a využít pro oslovení vašich zákazníků. Více informací najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak změnit nabídku, opakované oslovení


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...