fbpx

Jak se zbavit konkurence (50)

Když nabízíme naše produkty a služby “všem”, máme sice hodně potenciálních zákazníků…

… máme také ale spoustu konkurence.

Totéž, co nabízíme my, totiž nabízejí i ostatní.

Jak se od ostatních odlišit, aniž bychom museli moc utrácet?

Někdy stačí, když naši nabídku jen “zúžíme”:

Pokud budu např. pojišťovacím poradcem, mou konkurencí jsou všichni, kdo mají příslušné zkoušky.

Pokud si ale řeknu, že stejně nejlépe umím jeden typ klientů (a neumím/nechci získávat a servisovat ty ostatní), můžu se pasovat do pozice – například – “Pojišťovacího specialisty pro výrobní firmy a servisní firmy do 50 zaměstnanců v Českých Budějovicích a okolí”.

Zúžením jsem sice nic na své práci nezměnil.

Jen jsem vlastně pojmenoval to, co mi stejně jde nejlépe.

A zatímco obecných pojišťovacích poradců jsou tisíce, s touto specializací si můžu nyní budovat v očích cílových zákazníků pozici toho, kdo je pro jejich firmu tím nejvhodnějším partnerem.

Konkurence jsem se totiž zbavil tím, že jsem si vytvořil svou vlastní kategorii.

Jak zúžíte v následujících 7 dnech vaši nabídku z obecné na úzce specifickou? 

Úspěšný týden přeje…

Jak se zbavit konkurence (50) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Řadu praxí prověřených postupů, jak vaši firmu odlišit od konkurence (a metodu, jak vaši odlišnost nalézt a následně využít k získání dalších zákazníků), najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI