Jak signalizujete “oblíbenost” vaší firmy… (11)

Dnešní tip vychází z lidské psychologie.

Jako lidé jsme totiž davoví tvorové.

A vidíme-li, že něco kupují ostatní, vzbuzuje to v nás nutkání nakupovat taky. Totéž. A na stejném místě.

Nesouhlasíte?

Známe to ale přece z našich dovolených:

Procházíme se večer po promenádě, hledáme restauraci, kde bychom se navečeřeli a narazíme na dvě restaurace.

Jedna je – až na jeden volný stůl – zcela zaplněná.
Ve druhé je naopak zcela prázdno, jen v koutku se choulí milenecký pár.

Kterou vybereme?

Nejistota, kterou v nás vzbuzuje ten prázdný prostor ve druhé restauraci, je natolik velká, že si i přes velký hluk vybereme tu první. (A i když si vybereme tu prázdnou, stále v duchu čekáme, kdy se projeví ona závada, kvůli které “sem nikdo nechodí”.)

Totéž platí i o našich zákaznících.

Zejména při prvním nákupu mají obavy, zda splníme to, co slibujeme. A dokážeme-li jim, že naše firma je vyhledávaným partnerem pro mnoho jim podobným, pomůže to překonat jejich nejistotu.

Příklad: Jeden úspěšný prodejce automobilů například vyfotí každého zákazníka s jeho novým vozem, fotografii mu zašle jako dárek… a její kopii si připevní na zeď ve své kanceláři.

Zákazníci, kteří si pak za ním přicházejí koupit nové auto vidí jednu stěnu zcela polepenou fotografiemi zákazníků, kterým již auta prodal. A protože tím signalizuje “oblíbenost”, zákazníci mají u tohoto prodejce menší obavy z nepodařeného nákupu, než jinde.

Jak v následujících sedmi dnech ukážete zákazníkům “oblíbenost” vaší firmy mezi zákazníky?

Úspěšný týden přeje…

Jak signalizujete "oblíbenost" vaší firmy... (11) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Pokud chcete poznat i další metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.


Kategorie

nejistota při nákupu, oblíbenost firmy


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...