Jak stabilizovat tržby pomocí poukazů (47)

Minule jsme si říkali, že pokud se naše produkty či služby hodí jako dárky, můžeme prodejní výsledky podpořit také prodejem dárkových certifikátů.

Obdobné poukazy ale můžeme využít i v případě, kdy se naše produkty a služby jako dárky vůbec nehodí.

Jak?

Hlavní výhoda této prodejní metody nespočívá v samotném zvýšení prodeje, ale zejména v předprodeji naší práce.

Pokud totiž provozuji třeba autoservis, jsem závislý na vnějších okolnostech: Musím čekat na to, až zákazníci sjedou např. brzdové destičky. A pak se musím snažit, aby si pro výměnu vybrali právě mě.

Pokud ale prodávám zákazníkovi poukaz na výměnu destiček, nemusím čekat do doby, kdy se sjetí skutečně projeví. Na majitele vozidla se můžu obrátit kdykoliv (a to i tehdy, pokud o výměně destiček vůbec neuvažuje). Ukážu mu, že si může zajistit příští výměnu destiček za zvýhodněnou cenu už teď. A nabídnu mu zakoupení poukázky na výměnu destiček za dnešní zvýhodněnou cenu, s garancí využití poukazu kdykoliv během následujících 12 měsíců.

Výhodou těchto poukazů je zejména fakt, že nám umožňují prodávat naši práci i tehdy, když máme zrovna plno. A navíc nám umožňují oslovovat zákazníky konkurence, kteří k nám normálně nezavítají.

Co nabídnete formou poukazů v následujících 7 dnech vašim zákazníkům?

Úspěšný týden přeje…

Jak stabilizovat tržby pomocí poukazů (47) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co udělat dnes? Nové zákazníky můžete přivést do vaší firmy také prostřednictvím osvědčených postupů, které najdete kliknutím sem.


Kategorie

poukazy pro zákazníky, prodej dárkových certifikátů


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...