Představte si, že jste se právě posadili v restauraci k obědu…
… a číšník vám přinesl jídelní lístek.
Které z následujících jídel zní lákavěji:
-
- „Hovězí steak, 200g, smetanová omáčka“
-
- …nebo…
- „Lesní tournedos: hovězí plátky z pravé svíčkové na grilu podávané se smetanovou omáčkou z lišek ochucené brandy, bílým vínem a petrželkou“?
Když si na chvíli představíte ty šťavnaté hovězí plátky, začnou se vám sbíhat sliny.
Co to má společného se zvyšováním prodeje?
Mnoho lidí má pocit, že při prodeji stačí jen oznámit „akce, sleva, nabídka“… a zákazníci se pohrnou sami.
Pokud ale chceme, aby se jim obrazně sbíhaly sliny, musíme naši akci popsat tak, aby nebyla jen „suchým oznámením“, ale atraktivní výzvou.
Jak v následujících sedmi dnech proměníte vaše „oznámení prodejní akce“ v atraktivní pozvánku?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Chcete výsledky? Pokud chcete pozvat zákazníky na vaši prodejní akci tak, aby jich přišlo co nejvíce (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.