Jak upravit představení vaší firmy… (4)

V minulém dílu jsme si říkali, že pokud se budeme představovat rádoby “vznešeným” způsobem, riskujeme, že nám nikdo neporozumí.

A my tak nic neprodáme.

Ani převedení prezentace do každodenního jazyka ale ještě není výhodou.

Přečtěte si následující…

“Naše nabídka se skládá z činností počínaje posouzením elektro projektu, vypracováním cenové nabídky, přes doporučení vhodného výběru elektromateriálu, samotnou montáž, kompletaci a zapojení včetně dodání veškerého elektromateriálu a elektro revizní zprávou konče.”

Prezentaci této elektroinstalační firmy již rozumíme. Stále ale chybí ono přeložení pouhého výčtu činností v přínosy pro zákazníka.

Třeba následovně…

    • 1. Na naše náklady přijedeme až k vám domů a na místě sami vyměříme délku rozvodů bez nutnosti manipulovat s nábytkem.

 

    • 2. Do 48 hodin pro vás připravíme cenovou nabídku tak, abyste ji mohli porovnat s naší konkurencí.

 

    • 3. Pokud vám konkurence nabídne levnější variantu, jejich nabídku s vámi projdeme a pomůžeme vám vyhodnotit kvalitu navrhovaných materiálů.

 

    • 4. Jakmile získáme vaši objednávku, dohodneme si s vámi pevný termín montáže. (A pokud jej nedodržíme, sami se budeme penalizovat smluvní pokutou.)

 

    • 5. Před skončením montáže s vámi průběh montáže zkontrolujeme a provedeme případné úpravy dle vašich připomínek.

 

    6. Na závěr zajistíme zákonem vyžadovanou revizní zprávu a dodáme vám všechny podklady nutné k tomu, abyste mohli odebírat elektrickou energii co nejdříve.

Co se změnilo?

Pouze jsme jinými slovy popsali postup, kterým tato firma pracuje.

Protože jsem ji ale tentokrát připravili tak, aby nebyla jen obyčejným sdělením “to jsme my a toto děláme”, ale aby reagovala na to, co chtějí slyšet zákazníci (a snížila tak jejich nákupní nejistotu), najednou na nás působí přívětivěji. A navíc nás odlišuje od ostatních, kteří také slibují “návrh, montáž a revizi”.

Jak v následujících 7 dnech prověříte vaši prezentaci tak, aby mluvila výrazy a jazykem kterému zákazníci nejen rozumí, ale který také odpovídá na jejich nevyslovené dotazy?

Úspěšný týden přeje…

Jak upravit představení vaší firmy... (4) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Způsobů, jak vaši firmu odlišit (a získat tak jasné zdůvodnění pro vaše vyšší ceny), je celá řada. Podrobný návod, jak při tom postupovat a stát se s konkurencí nesrovnatelným, najdete kliknutím sem.


Kategorie

odpověď na nevyslovený dotaz, prezentace které rozumím


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...