Jak úspěšná je vaše internetová prezentace? (24)

Mnoho firem utrácí desítky tisíc korun za svou internetovou propagaci.

Vůbec přitom ale nesledují, zda jim vlastně vydělává nějaké peníze.

Když se totiž zeptám, kolik mají každý měsíc návštěvníků,
jak a odkud na jejich stránky přicházejí,
a jaký je jejich konverzní poměr,

… koukají na mě, jako bych mluvil cizím jazykem.

Internetové stránky nejsou nic jiného než další prodejce, jehož úkolem je přivést zákazníky a prodat jim vaše produkty. Žádného prodejce nebudete platit, pokud vám nevydělá více, než kolik stojí jeho výplata a náklady na auto a telefon. A stejným finančním měřítkem musíme proto hodnotit i naše www stránky.

Jak s oblibou říkám, internetové stránky nejsou nic jiného, než obchod, který jsme si na internetu postavili. A protože jsme jej postavili v hlubokém lese (což internet s více než 12 miliardami stránek je), musíme jej neustále propagovat. Musíme přesně vědět, co chceme, aby návštěvníci po příchodu udělali (a grafikou a textem je k tomu navádět). A nakonec také musíme vyhodnocovat, zda se nám všechna tato práce vyplácí.

Jak v následujících sedmi dnech zkontrolujete úspěšnost vašich www stránek?

Úspěšný týden přeje…

Jak úspěšná je vaše internetová prezentace? (24) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Pokud chcete napsat texty na vaší stránce tak, aby na ně reagovalo co nejvíce návštěvníků (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete zde kliknutím sem.


Kategorie

internetová propagace, úspěšnost www stránek


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...