Následující myšlenka v tomto seriálu již sice zazněla…
…dnes se na ni ale podíváme z jiného pohledu.
Dodavatelského.
Jedním ze způsobů, jak přivést do naší firmy nové zákazníky, je připravit pro zákazníky dárek na uvítanou při jejich první nebo opakované návštěvě.
Tento dárek můžeme vymyslet a zaplatit my sami. Stejně tak o něj ale můžeme požádat dodavatele či obchodní partnery, jejichž produkty zákazníci u nás získávají.
Ne všichni dodavatelé budou sice ochotni spolupracovat. I kdyby nám ale poskytli třeba jen výhru do zákaznické soutěže, hned máme něco navíc, čím můžeme zákazníkovi celou transakci zpříjemnit.
Jak v následujících 7 dnech oslovíte vaše dodavatele, aby vás podpořili v získání nových zákazníků?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak na to? Dárek na uvítanou zvýší počet zákazníků. A následující argumenty je potom přesvědčí, proč zaplatit za vaše produkty o něco více, než u konkurence. Podrobnosti najdete kliknutím sem.