Zamysleli jste se někdy nad tím, jak se vaši pracovníci chovají k zákazníkům? A jak jsou s tímto stavem spokojeni zákazníci?
Pokud jste se svými pracovníky přímo “na place”, máte jistotu, že zákazníkům pomáhají podle vašich představ. Co když tam ale nejste? Funguje perfektní servis a ochota pomoci i v těchto případech?
Jeden způsob, jak to zjistit, je prostřednictvím “tajného zákazníka”.
Dotyčný zatelefonuje do vaší firmy.
Navštíví vaši prodejnu.
Provede zkušební nákup.
A následně vám připraví zprávu o tom, jak se k němu vaši pracovníci chovali a v čem viděl nedostatky.
Specializované firmy si za tuto službu účtují i desítky tisíc korun, tajný nákup mohou provést zdarma ale i vaši přátelé nebo příbuzní.
Někdy je to nepříjemné procitnutí…
Jak v následujících 7 dnech prověříte, jak vás vidí vaši zákazníci?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co teď? Víte, co vadí 68% vašich zákazníků tak, že chtějí odejít ke konkurenci? Důvody jsou šokující… a přitom tomu můžete jednoduše zabránit. Podrobnosti zjistíte kliknutím sem.