fbpx

Jak vysvětlujete to, co děláte? (1)

Následující situaci známe všichni:

Do rukou se vám dostane prezentační materiál nějaké firmy.

A v sekci “představení firmy” vidíme seznam činností, které firmy provádí.

“Činností firmy XYZ je:
– Pokládka asfaltových směsí
– Opravy, rekonstrukce a údržba komunikací
– Vodorovné a svislé dopravní značení
– Montáž svodidlových systémů
– Pozemní a inženýrské stavitelství”

Co tím ale vlastně zákazníkům firma sděluje?

Takový seznam sice zákazníkovi oznámí, co firma dělá, ale neudělá nic proto, aby zákazník pochopil, co mu tato činnost vlastně přinese.

Firma která “provádí pokládku asfaltových směsí, montáž vodorovných značení a údržbu komunikací” vlastně staví příjezdové silnice na klíč.

Představení činnosti takové firmy nemusí být tedy onen nudný výčet činností, ale třeba následující vysvětlení:

“Mnoho stavebních firem slibuje, že vám postaví celou silnici, ale nakonec jen zhutní podloží a na vše ostatní si pak berou subdodavatele. Ale když se po roce taková příjezdová cesta propadne, všichni pak svalují vinu na druhého. My děláme celou příjezdovou silnici od začátku až do konce našimi vlastními stroji a pracovníky. A protože jsme takových silnic za posledních 10 let postavili celkem X kilometrů, máte jistotu, že se vám nic podobného nestane…”

Delší? Ano!

Odnese si ale člověk, který si tuto miniprezentaci přečte, i důvod, proč do výběrového řízení pozvat i tuto firmu? Ano.

Jak proměníte “nudný” výčet činností vaší firmy v představení, které odhaluje zákazníkům důvody, proč vybrat právě vaši firmu?

Úspěšný týden přeje…

Jak vysvětlujete to, co děláte? (1) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Pokud chcete napsat váš katalog, leták či reklamní text tak, aby na něj reagovalo co nejvíce návštěvníků (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete zde kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje II