Víte, co vaši lidé odpovídají na otázku: “Čím se zabývá vaše firma?”
Takový řidič speditérské firmy pravděpodobně odpoví, že “dělá šoféra ve firmě Express a že po městě rozváží zboží.”
Pokud ho ale poučíte, že jeho představení musí obsahovat důvody, proč by si měl zákazník vybrat právě vás (a v ideálním případě mu to napíšete, aby se to mohl naučit), může vaši firmu představit následovně:
“Já ti dám vizitku a vzpomeň si na mě, až budeš potřebovat něco rychle odvézt. Dělám šoféra ve firmě Express a my se specializujeme na špeditérský krizovky. Zavoláš a my ti garantujeme, že během 60 minut budeš mít před domem dodávku, do který si můžeš naložit materiál, zboží, paletu… cokoliv… a my ti to okamžitě v rámci města převezeme, kam budeš chtít. A tu rychlost máš u nás zadarmo, protože si na kilometr účtujeme stejně, jako konkurence.”
První “klasickou” odpověď posluchač zapomene ihned poté, co ji vyslovíme. V druhém případě se ale zarazí – podobně formulované představení asi ještě neslyšel. A až se bude příště bavit s někým, kdo bude chtít něco někam odvézt, můžete se spolehnout, že si vzpomene a doporučí právě vaši firmu.
Vaše 30-vteřinová “osobní” reklama totiž navazovala na to, co zákazníky trápí… a jak jejich problémy pomáháte vyřešit.
Jak v následujících sedmi dnech zkontrolujete a upravíte způsob, jakým vaši lidé představují vaši firmu?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co funguje? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.