Minulý týden jsme si říkali, že při prodeji služeb máme (ne)výhodu v tom, že můžeme ovlivnit zákazníka naší prezentací mnohem více, než prodejci fyzických výrobků.
Na co ale zákazníka upozornit, aby ji považovali za výhodnou?
Zde je pět prezentačních argumentů, které zabírají:
- Před/po: Fotografie situace před vaším zákrokem… a po vašem zákroku.
- Časová úspora: Výpočet času, který by zákazníkovi zabralo provedení služby vlastními silami… a úspora času, kterou získá objednávkou jejího provedení u vás.
- Budoucí kvalita: Fotografie/popis výsledků služby provedené vlastními silami po několika letech… a srovnání s kvalitou po stejném období při provedení vaší firmou.
- Srovnání cen: Výpočet hodnoty všech úkonů, přístrojů, materiálů a pomůcek, které je nutné při provádění služby použít… a upozornění na mnohem nižší částku, kterou zaplatí, pokud si nechá službu provést vámi.
- Riziko nicnedělání: Výpočet nákladů na opravy/servis/řešení problémů, pokud zákazník nic neudělá.
Jak použijete v příštím týdnu těchto pět argumentů k prezentaci vaší nabídky?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nemáte čas? Hledáte-li rychlý způsob, jak získat další objednávky a čerstvou hotovost během několika dnů či týdnů, podrobný návod najdete zde.