fbpx

Jak zviditelnit důsledky provedení vaší služby? (49)

Minulý týden jsme si říkali, že při prodeji služeb máme (ne)výhodu v tom, že můžeme ovlivnit zákazníka naší prezentací mnohem více, než prodejci fyzických výrobků.

Na co ale zákazníka upozornit, aby ji považovali za výhodnou?

Zde je pět prezentačních argumentů, které zabírají:

 

  • Před/po: Fotografie situace před vaším zákrokem… a po vašem zákroku.
  • Časová úspora: Výpočet času, který by zákazníkovi zabralo provedení služby vlastními silami… a úspora času, kterou získá objednávkou jejího provedení u vás.
  • Budoucí kvalita: Fotografie/popis výsledků služby provedené vlastními silami po několika letech… a srovnání s kvalitou po stejném období při provedení vaší firmou.
  • Srovnání cen: Výpočet hodnoty všech úkonů, přístrojů, materiálů a pomůcek, které je nutné při provádění služby použít… a upozornění na mnohem nižší částku, kterou zaplatí, pokud si nechá službu provést vámi.
  • Riziko nicnedělání: Výpočet nákladů na opravy/servis/řešení problémů, pokud zákazník nic neudělá.

Jak použijete v příštím týdnu těchto pět argumentů k prezentaci vaší nabídky? 

Úspěšný týden přeje…

Jak zviditelnit důsledky provedení vaší služby? (49) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

 

P.S. Nemáte čas? Hledáte-li rychlý způsob, jak získat další objednávky a čerstvou hotovost během několika dnů či týdnů, podrobný návod najdete zde.

Tipy pro zvýšení prodeje I