Když za námi zákazník přichází poprvé, má z nákupu přirozené obavy:
“Splní ta firma skutečně vše, co slibuje?”
Abychom tuto nedůvěru překonali, musíme zákazníka ujistit o našich zkušenostech, praxi, pověsti, odbornosti atd.
Takového cíle můžeme sice dosáhnout textovým popisem a obrázky (např. certifikátů), novým nástrojem je ale videoprezentace. A právě video je pro tento účel naší “tajnou” zbraní.
Základem jakékoliv prezentace jsou sice písmenka… představení naší firmy a produktů prostřednictvím videa ale povznese naši důvěryhodnost o celou třídu výš:
Ukáže totiž, že jsme skuteční.
Potvrdí, že je možné nás dohledat.
A dosvědčí, že si za svými sliby stojíme.
Jak využijete v následujících 7 dnech video ke zvýšení důvěryhodnosti vaší nabídky?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak na to? Vyšší důvěra ve vaše schopnosti se také odrazí ve větší ochotě zaplatit vaší firmě více, než konkurenční. Praktický návod, jak úspěšně prodávat, i když budete o něco dražší než ostatní, najdete kliknutím sem.