Pokud někdy zápasíte s tím, jak představit činnost vaší firmy tak, aby zákazníci hned pochopili, k čemu jim budete dobří a aby zbystřili, zkuste si položit následující otázku:
Jakou bolest umíme zákazníkovi odstranit?
Pokud totiž jako prodejci nabízíme zboží a služby, které poskytují zákazníkům úlevy od „bolesti“ (zdravotní, finanční, vztahové, nákladové, atd.), přesně tím bychom měli začít.
Zákazník tak hned porozumí tomu, čím se zabýváme.
Okamžitě pochopí, co z toho bude mít on.
A zcela přirozeně od nás bude požadovat více informací…
Jak v následujících 7 dnech proměníte vaše představení tak, aby ukazovalo,
od jaké bolesti zákazníkům pomáháte?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co udělat dnes? Změna prezentace také pomůže vaši firmu odlišit od ostatních… a úspěšně prodávat i tehdy, když konkurence nabízí totéž (a levněji). Podrobný průvodce, jak takovou odlišnost najít a využít, najdete kliknutím sem.