Pokud “děláte marketing”, asi jste už slyšeli následující názory:
Od kamarádů v hospodě: “Ty děláš ten marketing, co? A k čemu to vlastně je? Stejně tam jenom oblbujete lidi, aby si koupili něco, co vlastně nechtějí…”
Nebo od kolegů prodejců: “Ten váš marketing… Dyť ty reklamní propisky stejně už nikdo nechce. Celou práci stejně musíme odedřít my prodejci…”
Co na to říct?
Třeba to, že vaše práce…
- Otevírá dveře tam, kde je před prodejci z vaší firmy zavírají.
- Přitahuje k vaší firmě šikovné a chytré zaměstnance.
- Zlepšuje pověst vaší firmy mezi zákazníky, zaměstnanci i veřejností.
- Udržuje firemní kulturu a vede nové zaměstnance správným směrem.
- Vytváří mezi zákazníky nadšení pro výrobky, které připravujete.
- Oslovuje i ty ovlivňovatele nákupu, se kterými se prodejci nikdy nesetkají.
- Představí firemní nabídku ještě před tím, než se ozve prodejce.
- Vysvětlí nabídku vždy přesně tak, jak má být správně podána.
- Připomíná vaši nabídku zákazníkům mezi návštěvami prodejců.
- Šetří prodejcům energii tím, že nemusí shánět tolik nových zákazníků.
- Osloví velkou skupinu zákazníků s relativně nízkými náklady.
- Bleskově sdělí zákazníkům novinky, které reagují na aktuální události.
- Omezuje konkurenční pomluvy a uvádí nepravdivé drby na správnou míru.
- Snižuje náklady na osobní prodej a udržuje tak firmě zisk.
- Dodává váhu osobním příslibům prodejců, protože se mohou opřít o veřejná tvrzení firmy.
- Umožňuje kontakt se zákazníky, se kterými se nevyplatí jednat osobně.
- Přivádí vaší firmě nové dodavatele…
Jak ukážete v následujících 7 dnech ostatním, jak jim vaše práce usnadňuje život?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Chcete výsledky? Vaše práce hlavně přivádí do vaší firmy nové zákazníky. A postupy, jak získat zákazníky, kteří jsou pro vaši firmu nejziskovější, najdete kliknutím sem.