fbpx

Je to vlastně k něčemu? (30)

Pokud “děláte marketing”, asi jste už slyšeli následující názory:

Od kamarádů v hospodě: “Ty děláš ten marketing, co? A k čemu to vlastně je? Stejně tam jenom oblbujete lidi, aby si koupili něco, co vlastně nechtějí…”

Nebo od kolegů prodejců: “Ten váš marketing… Dyť ty reklamní propisky stejně už nikdo nechce. Celou práci stejně musíme odedřít my prodejci…”

Co na to říct?

Třeba to, že vaše práce…

  • Otevírá dveře tam, kde je před prodejci z vaší firmy zavírají.
  • Přitahuje k vaší firmě šikovné a chytré zaměstnance.
  • Zlepšuje pověst vaší firmy mezi zákazníky, zaměstnanci i veřejností.
  • Udržuje firemní kulturu a vede nové zaměstnance správným směrem.
  • Vytváří mezi zákazníky nadšení pro výrobky, které připravujete.
  • Oslovuje i ty ovlivňovatele nákupu, se kterými se prodejci nikdy nesetkají.
  • Představí firemní nabídku ještě před tím, než se ozve prodejce.
  • Vysvětlí nabídku vždy přesně tak, jak má být správně podána.
  • Připomíná vaši nabídku zákazníkům mezi návštěvami prodejců.
  • Šetří prodejcům energii tím, že nemusí shánět tolik nových zákazníků.
  • Osloví velkou skupinu zákazníků s relativně nízkými náklady.
  • Bleskově sdělí zákazníkům novinky, které reagují na aktuální události.
  • Omezuje konkurenční pomluvy a uvádí nepravdivé drby na správnou míru.
  • Snižuje náklady na osobní prodej a udržuje tak firmě zisk.
  • Dodává váhu osobním příslibům prodejců, protože se mohou opřít o veřejná tvrzení firmy.
  • Umožňuje kontakt se zákazníky, se kterými se nevyplatí jednat osobně.
  • Přivádí vaší firmě nové dodavatele…

Jak ukážete v následujících 7 dnech ostatním, jak jim vaše práce usnadňuje život? 

Úspěšný týden přeje…

Je to vlastně k něčemu? (30) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Chcete výsledky? Vaše práce hlavně přivádí do vaší firmy nové zákazníky. A postupy, jak získat zákazníky, kteří jsou pro vaši firmu nejziskovější, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI