Je to “vzrůšo”? (47)

Výraz, že je něco “vzrušující”, má už sám o sobě reklamní nádech.

Když se nad tím ale zamyslíme, vychází z lidské psychiky:

Většina z nás netouží po tom, aby náš život byl každý den naprosto stejný. Chceme zažít i nějaké také to dobrodružství, změnu… vzrůšo!

Právě této lidské motivace můžeme využít i v prodeji:

Když chtějí např. v restauraci upozornit ostatní na to, že si jiný host objednal jejich specialitu na rozpálené litinové pánvi, kuchaři mají jeden trik: Těsně před servírováním hodí na pánev kostku ledu… a když číšník projde s jídlem celou restaurací, syčivé prskání upoutá pozornost všech v doslechu.

Je to sice drobnost, ale přitahuje to pozornost. Zadruhé to propaguje onu specialitu. A za třetí: Skoro každému se při pomyšlení na tu horkou syčící pánev s prskající šťávou začnou sbíhat sliny…

Jak můžete v následujících 7 dnech dodat “vzrůšo” i vaší nabídce? 

Úspěšný týden přeje…

Je to "vzrůšo"? (47) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Chcete-li navíc přivést zákazníky k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.


Kategorie

jak přitáhnout pozornost, využití lidské motivace


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...