fbpx

Kam mám zavolat? (19)

Když jsem nedávno prováděl konzultaci ve středně velké výrobní firmě, pyšnili se svou reklamou a hrdě mi ukazovali, jak vycházejí vstříc zákazníkům…

“Volejte 24 hodin denně: 458 745 741, 487 234 512, 496 895 122, 455 263 266”

Na které číslo byste zavolali vy?

Uvedená čísla jsou sice fiktivní, když jsem ale cvičně volal na ta reálná, v polovině případů mi člověk na druhé straně řekl, že mi nedokáže poradit (“tím se bohužel nezabývám”)… a odkázal mě na centrálu, aby mě přepojili na správnou osobu.

Firemní snaha vyjít zákazníkům vstříc byla sice pochopitelná (“když bude obsazené jedno číslo, může zavolat na další”, “ukážeme tím, kolik lidí se o zákazníky stará”), ve skutečnosti byla ale změť čísel pro zákazníky matoucí.

V propagaci nyní uvádí jen jedno telefonní číslo.
Uvádí jen jeden kontaktní email.
A uvádí jen jednu adresu pro poštovní korespondenci.

Čím více přístupových cest do naší firmy nabízíme, tím větší je pravděpodobnost, že se zákazník ztratí. Naším úkolem je tedy připravit jednu širokou, přehlednou a profesionálně obsluhovanou “hlavní třídu” … a zajistit technické detaily (např. ústřednu pro simultánní příjem několika hovorů, přeposílání pošty, apod.) tak, aby o nich zákazník nemusel vůbec uvažovat.

Jak v následujících 7 dnech zjednodušíte “přístupové cesty” do vaší firmy?

Úspěšný týden přeje…

Kam mám zavolat? (19) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak nejrychleji? Pokud navíc chcete, aby vám spokojení zákazníci přiváděli i své přátele, sbírku nápadů, jak toho dosáhnout, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI