Kde pracují? (26)

Protože se snažíme získat více “ideálních” zákazníků, kromě bydliště a věku zkoumáme také jejich povolání.

Proč?

Hledáme to, co naše ideální zákazníky spojuje.

A pokud zjistíme, že to je jejich povolání, ušetří nám to práci při jejich oslovování.

Pokud totiž např. prodáváme fotoaparáty a uvědomíme si, že od zákazníků často slýcháme, že pracují v realitní kanceláři, můžeme toho využít:

– Nakoupíme databázi realitních kanceláří v našem okolí.
– Připravíme speciální nabídkový balíček pro realitní agenty.
– Rozešleme jim nabídku spolu s pozvánkou do naší prodejny.
– Umístíme inzerci našich produktů do časopisů, které čtou realitní agenti.
– A objednáme si reklamu na serveru, který realitní makléři často navštěvují.

Jak v následujících dnech upravíte vaše aktivity podle toho, v jakém oboru pracují vaši nejlepší zákazníci? 

Úspěšný týden přeje…

Kde pracují? (26) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Potřebujete inspiraci? Pokud chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak upravit aktivitu dle pracovního oboru zákazníků, jak zjistit povolání zákazníků


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...