Protože se snažíme získat více “ideálních” zákazníků, kromě bydliště a věku zkoumáme také jejich povolání.
Proč?
Hledáme to, co naše ideální zákazníky spojuje.
A pokud zjistíme, že to je jejich povolání, ušetří nám to práci při jejich oslovování.
Pokud totiž např. prodáváme fotoaparáty a uvědomíme si, že od zákazníků často slýcháme, že pracují v realitní kanceláři, můžeme toho využít:
– Nakoupíme databázi realitních kanceláří v našem okolí.
– Připravíme speciální nabídkový balíček pro realitní agenty.
– Rozešleme jim nabídku spolu s pozvánkou do naší prodejny.
– Umístíme inzerci našich produktů do časopisů, které čtou realitní agenti.
– A objednáme si reklamu na serveru, který realitní makléři často navštěvují.
Jak v následujících dnech upravíte vaše aktivity podle toho, v jakém oboru pracují vaši nejlepší zákazníci?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Potřebujete inspiraci? Pokud chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.