Kdo je nejdůležitější: Jak uvažují zákazníci #4 (19)

Možná to znáte i vy:

Vypravujete svůj zážitek známému, ale v jeho výrazu vidíte, že vás moc nevnímá. A jakmile skončíte, hned spustí podrobný popis toho, co ten den zažil on sám…

Sebestřednost není charakterovou vadou, ale lidskou přirozeností. Každý z nás vnímá svět svým vlastním pohledem… a automaticky proto máme pocit, že právě náš náhled na svět je ten “jediný” správný.

Přicházejí-li za námi tedy firmy s tím, že chtějí představit svou nabídku, pouštíme je jedním uchem dovnitř a druhým ven. Jakmile ale začnou mluvit o tom, co zajímá nás, najednou zbystříme. Představují sice stále tentýž výrobek, protože ale začali mluvit o tom, jak se dotkne našeho života, z jejich nezáživného výkladu se najednou stane zajímavé povídání.

Chceme-li tedy uspět u zákazníků, musíme popisovat naši nabídku takovými slovy, ukázkami a příklady, u kterých si zákazník uvědomí, že se týkají právě jeho. A protože se na svět budeme dívat jeho “brýlemi”, mnohem častěji také pochopí výhodu, kterou mu náš produkt přinese.

Lidé jsou zaměřeni na sebe… a toho můžeme využít v prodeji.

Jak v následujících 7 dnech upravíte vaši nabídku, aby v ní zákazníci viděli přínos pro sebe?

Úspěšný týden přeje…

Kdo je nejdůležitější: Jak uvažují zákazníci #4 (19) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? “Pootočením” nabídky tak, aby ji zákazník začal skutečně vnímat, dosáhnete důležité výhody: Zákazník začne jasněji vnímat rozdíl mezi vámi a konkurencí. A právě tato odlišnost rozhodne, že si pro nákup vybere právě vás. Praktický návod, jak odhalit tu svou “odlišnost od konkurence” (i když prodáváte totéž), najdete kliknutím sem.


Kategorie

přínos pro zákazníka, sebestřednost není vadou


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...