Kdo je vašich “100 ideálních zákazníků?” (7)

Dnešní tip pro zvýšení prodeje je v zásadě banální…

… přesto je ale v praxi mnohdy přehlížen.

Pokud podnikáte v oboru, ve kterém můžete jmenovitě určit vaše potenciální zákazníky (firmy, osoby, instituce), můžete si také vytvořit seznam 100 ideálních zákazníků.

Tedy těch, které byste rádi získali, kdyby vám někdo dal příležitost “mávnout kouzelným proutkem a vybrat si 100 zákazníků, kteří by vaší firmě přinesli maximální zisk s minimální námahou”.

Když si totiž tento seznam vytvoříme, stejným krokem si určujeme priority.

Ano, k přesvědčení těchto zákazníků bude pravděpodobně potřeba větší úsilí, než k přesvědčení jiných.

Pokud se ale budeme pravidelně (třeba každý měsíc) k těmto 100 ideálním zákazníkům vracet a opakovaně jim dávat nové a nové důvody, proč si “začít” s naší firmou, zákonitě to po nějaké době přinese výsledky.

A protože jsme se zaměřili na 100 ideálních zákazníků, do našeho portfolia postupně začnou přibývat přesně ti zákazníci, kteří naší firmě přinesou maximální zisk s minimální námahou.

Kdo je vašich “100 ideálních zákazníků”… a jak je v tomto týdnu oslovíte?

Úspěšný týden přeje…

Kdo je vašich "100 ideálních zákazníků?" (7) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Pokud chcete napsat vaše oslovení nových zákazníků tak, aby je skutečně upoutalo, podrobný návod najdete zde kliknutím sem.


Kategorie

ideální zákazník, potenciální zákazník


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...