Kdo si zaslouží pochvalu? (25)

Když při konzultacích mluvím o zvyšování prodeje samostatně s pracovníky obchodních oddělení (bez přítomnosti jejich šéfů), často slýchávám následující stížnost:

“My jsme už několik změn navrhovali.
Ale nikdo na to nereagoval.
Asi nemají zájem…”

Šéfové přitom tvrdí, že každý nápad vítají… a hlavní problém se tedy skrývá v jejich reakci:

Známé psychologické pravidlo říká, že lidé dělají zejména to, za co jsou odměňováni.

Tato odměna ale nemusí být jen peněžní nebo materiální.

Často stačí “obyčejné” uznání.
Pochvala za iniciativní přístup.
Nebo poděkování za dobrý nápad.

Pokud naši pracovníci vidí, že si jejich nápadů a názorů nikdo nevšímá, stáhnou se a mlčí. Pokud jim ale ukážeme, že si jejich přístupu ceníme, mnohdy tím vyvoláme zvýšenou spokojenost v zaměstnání, větší radost z odvedené práce… a lepší prodejní výsledky.

Za co pochválíte v následujících 7 dnech vaše prodejce?

Úspěšný týden přeje…

Kdo si zaslouží pochvalu? (25) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Chcete výsledky? Zákazníci si dobré nálady vašich pracovníků všimnou… a začnou si i více všímat rozdílu mezi vámi a vaší konkurencí. Podrobný návod, jak dosáhnout v očích zákazníků mnohem lepší pozice, než má vaše konkurence, najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak zlepšit prodejní výsledky, správná pochvala prodejci


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...