fbpx

Kdo to rozhodne? Jak uvažují zákazníci #8 (23)

Každý majitel restaurace ví, že pokud chce své hosty znejistit, stačí před něj předložit jídelní lístek se stovkami různých možností.

Široká škála možností působí sice pestře, ve skutečnosti ale zákazníka znervózňuje: Jak si vybrat tu správnou?

Dopad pro prodejní praxi je jednoduchý: Předložíme-li před zákazníka příliš velké množství variant, bude dlouze vybírat a ani po rozhodnutí si nebude svým výběrem zcela jistý.

Naším úkolem je tedy vysvětlit zákazníkovi, že existuje mnoho možností. Využít našich odborných znalostí k jejich zúžení. A doporučit dvě nebo tři řešení, které zákazníkovu požadavku odpovídají nejlépe.

Tímto krokem zmenšíme výběr na stravitelné sousto. Přivedeme zákazníka k nákupnímu rozhodnutí. A současně mu dodáme jistotu, že si nevybere špatně.

Lidé mají obavy ze špatného rozhodnutí… a toho můžeme využít v prodeji.

Jak v následujících 7 dnech pomůžete zákazníkům zúžit výběr možností?

Úspěšný týden přeje…

Kdo to rozhodne? Jak uvažují zákazníci #8 (23) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak nejrychleji? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje III