Lovci slev prohledávají letáky, nabídky a internet, aby našli to, co chtějí koupit, za nejnižší cenu.
Tady ale pozor: Samotný fakt, že chtějí nakoupit za výhodnou cenu ještě neznamená, že o tyto zákazníky nemáme zájem.
Slevy totiž lovíme čas od času i my sami a ze zkušenosti víme, že se to dotyčným firmám mnohdy vyplatilo:
Přivedli nás sice slevou, potom jsme ale nakupovali za běžné ceny.
Pokud ale nabídkou výhodné ceny lovce slev k nákupu přivedeme, hned v druhém kroku jej musíme poučit, proč má smysl u nás nakupovat, i když nejsme jinak nejlevnější.
Jinak půjde totiž lovit dál.
Jak v následujících 7 dnech vycizelujete důvody, proč nakupovat právě u vás, i když jsou jinde levnější?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co teď? Když zákazníci argumentují jen cenou, říkají tím vlastně, že mezi vámi a konkurencí není žádný rozdíl. Podrobný návod, jak takový rozdíl nejen najít, ale jak jej potom také zákazníkovi „prodat“ tak, aby chtěl kvůli němu objednat právě u vás, přitom najdete kliknutím sem.