fbpx

Když máme strach zavolat (6)

Minule jsme si říkali, že pokud chceme, aby si nás zákazník zapamatoval, stačí vlastně udělat jen něco, do čeho se ostatním prodejcům nechce.

Třeba zatelefonovat po nákupu a odpovědět zákazníkovi na otázky, které jej po nákupu napadly.

Kde na to ale vzít čas, že?
A hlavně – co kdyby si náhodou stěžoval, že?

Pokud máte z telefonátu obavy, zkuste se na to podívat jinak:

Jestli je zákazník nespokojený, bude to ventilovat i před svými známými.
Pokud se o tom nedozvíme, může nám odradit desítky či stovky zákazníků.
A pokud to nezastavíme hned v zárodku, bude nás to stát peníze ve ztracených objednávkách.

Když tedy vytočíte zákazníkovo číslo, očekávejte stížnosti… a těšte se na ně.

Řekněte si v duchu: “To jsem rád, že to slyším, jen tak totiž můžu udělat něco prodat, aby se to neopakovalo…”

A zkuste chybu skutečně napravit.

V době internetu hrozí, že jeden nespokojený zákazník dokáže odradit stovky či tisíce váhajících…

… a přestože poslouchání stížností je otrava, stále je to příjemnější, než být bez práce nebo bez zákazníků.

Jak v následujících 7 dnech zjistíte, s čím jsou zákazníci po nákupu nespokojeni? 

Úspěšný týden přeje…

Když máme strach zavolat (6) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? Nevyřešené stížnosti jsou často důvodem, proč zákazníci dávají přednost konkurenci. Praktický návod, jak odchodu zákazníků ke konkurenci zabránit, najdete přitom kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI