fbpx

Když si na vás zasedne nespokojený zákazník (35)

Nedávno jsme s klientem řešili nepříjemnou situaci:

Za dobu své existence prodala jeho firma své výrobky tisícům zákazníků. Někteří byli nadšeni. Většina byla spokojena. A zažili také samozřejmě i reklamace, které však standardně řešili a vyřešili.

Protože se mezi zákazníky objevili i neplatiči, museli se domáhat zaplacení odebraného zboží u soudu. A tady vznikl problém:

Jeden z dlužníků pojal svou prohru u soudu jako výzvu k tomu, aby začal firmu špinit. A do různých internetových diskusí nyní píše příspěvky typu “Produkty X od firmy Y jsou katastrofální. Nic od nich nekupujte! Jsou to zloději…”

Firma na to přišla náhodou – když jí jeden z potenciálních zákazníků poslal do firmy odkaz na tento příspěvek a ptal se, co je na tom pravdy.

Podobné překvapení může čekat v diskusích i na vaši firmu a proto…

Jak v následujících 7 dnech zjistíte, co se o vás píše na internetu? 

Úspěšný týden přeje…

Když si na vás zasedne nespokojený zákazník (35) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Zdrojem internetových pomluv bývají často nespokojení zákazníci… a praktický návod, jak nespokojenost zákazníků minimalizovat, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI