Když to nejde vyfotit (44)

Minule jsem upozorňoval na přesvědčovací sílu fotografického důkazu „před“ a „po“ našem zásahu…

… a možná jste si řekli, že se to sice hodí pro ostatní, ale vy nemáte co vyfotit.

Rozumím… ale důkazem „před/po“ nemusí být jen fotografie.

Podobného výsledku dosáhneme, pokud zákazníka požádáme třeba o vyčíslení nákladů před použitím našeho přístroje… a po použití našeho přístroje.

Když srovnáme zákaznickou spokojenost před zavedením nové telefonní ústředny a po jejím zavedení.

Nebo když srovnáme náročnost každodenního úklidu před využitím nové technologie a po jejím zavedení.

Cílem důkazu „před/po“ je totiž zdokumentovat zákazníkům, že se nákup naší služby/produktu vyplatí.

A přestože se fotografie nehodí pro všechny případy, podobného výsledku dosáhneme např. výpočtem, měřením, vysledováním, atd.

Jak v následujících 7 dnech zdokumentujete zájemcům rozdíly mezi stavy před použitím vaší služby produktu a po něm? 

Úspěšný týden přeje…

Když to nejde vyfotit (44) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled naprosto jednoduché, přitom právě tyto „drobnosti“ vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.


Kategorie

vyčíslení nákladu, zdokumentovat stavy před a po


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...