fbpx

Když to nejde vyfotit (44)

Minule jsem upozorňoval na přesvědčovací sílu fotografického důkazu “před” a “po” našem zásahu…

… a možná jste si řekli, že se to sice hodí pro ostatní, ale vy nemáte co vyfotit.

Rozumím… ale důkazem “před/po” nemusí být jen fotografie.

Podobného výsledku dosáhneme, pokud zákazníka požádáme třeba o vyčíslení nákladů před použitím našeho přístroje… a po použití našeho přístroje.

Když srovnáme zákaznickou spokojenost před zavedením nové telefonní ústředny a po jejím zavedení.

Nebo když srovnáme náročnost každodenního úklidu před využitím nové technologie a po jejím zavedení.

Cílem důkazu “před/po” je totiž zdokumentovat zákazníkům, že se nákup naší služby/produktu vyplatí.

A přestože se fotografie nehodí pro všechny případy, podobného výsledku dosáhneme např. výpočtem, měřením, vysledováním, atd.

Jak v následujících 7 dnech zdokumentujete zájemcům rozdíly mezi stavy před použitím vaší služby produktu a po něm? 

Úspěšný týden přeje…

Když to nejde vyfotit (44) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled naprosto jednoduché, přitom právě tyto “drobnosti” vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.

Jak užitečný byl pro vás tento příspěvek?

Ohodnoťte jej počtem hvězdiček

Protože vám tento příspěvek pomohl...

Sledujte další na sociálních sítích

Tak to mě mrzí

Rád bych to napravil

Co můžu zlepšit?

Tipy pro zvýšení prodeje VI