Minule jsem upozorňoval na přesvědčovací sílu fotografického důkazu „před“ a „po“ našem zásahu…
… a možná jste si řekli, že se to sice hodí pro ostatní, ale vy nemáte co vyfotit.
Rozumím… ale důkazem „před/po“ nemusí být jen fotografie.
Podobného výsledku dosáhneme, pokud zákazníka požádáme třeba o vyčíslení nákladů před použitím našeho přístroje… a po použití našeho přístroje.
Když srovnáme zákaznickou spokojenost před zavedením nové telefonní ústředny a po jejím zavedení.
Nebo když srovnáme náročnost každodenního úklidu před využitím nové technologie a po jejím zavedení.
Cílem důkazu „před/po“ je totiž zdokumentovat zákazníkům, že se nákup naší služby/produktu vyplatí.
A přestože se fotografie nehodí pro všechny případy, podobného výsledku dosáhneme např. výpočtem, měřením, vysledováním, atd.
Jak v následujících 7 dnech zdokumentujete zájemcům rozdíly mezi stavy před použitím vaší služby produktu a po něm?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Co funguje? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled naprosto jednoduché, přitom právě tyto „drobnosti“ vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.