fbpx

Když to nejde vyfotit (44)

Minule jsem upozorňoval na přesvědčovací sílu fotografického důkazu “před” a “po” našem zásahu…

… a možná jste si řekli, že se to sice hodí pro ostatní, ale vy nemáte co vyfotit.

Rozumím… ale důkazem “před/po” nemusí být jen fotografie.

Podobného výsledku dosáhneme, pokud zákazníka požádáme třeba o vyčíslení nákladů před použitím našeho přístroje… a po použití našeho přístroje.

Když srovnáme zákaznickou spokojenost před zavedením nové telefonní ústředny a po jejím zavedení.

Nebo když srovnáme náročnost každodenního úklidu před využitím nové technologie a po jejím zavedení.

Cílem důkazu “před/po” je totiž zdokumentovat zákazníkům, že se nákup naší služby/produktu vyplatí.

A přestože se fotografie nehodí pro všechny případy, podobného výsledku dosáhneme např. výpočtem, měřením, vysledováním, atd.

Jak v následujících 7 dnech zdokumentujete zájemcům rozdíly mezi stavy před použitím vaší služby produktu a po něm? 

Úspěšný týden přeje…

Když to nejde vyfotit (44) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Některé změny v prodejních postupech jsou na první pohled naprosto jednoduché, přitom právě tyto “drobnosti” vydělají nakonec vaší firmě nejvíce. Unikátní návod, jak právě tyto postupy ihned využít i u vás, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VI