Když víme jen to, co vlastní (49)

V předchozím tipu jsme si říkali, že i když oslovujeme vlastníky stejného druhu majetku, nemůžeme očekávat, že nám to přinese mimořádné výsledky.

(Vlastník Harley-Davidsona má totiž jiné nákupní motivy než vlastník Pionýra.)

Ano, měli bychom pátrat hlouběji po motivech různých podskupin… ale co když mi řeknete, že víte právě jen to: Co zákazníci vlastní. A nic dalšího?

Z praxe vím, že zákaznické databáze skutečně obsahují jen informaci o tom, co si zákazník koupil nebo co vlastní…

… a přestože to nebude ideální postup, můžeme zvýšit reakci na naši nabídku i za těchto okolností:

Třeba tím, že alespoň opticky zúžíme naši nabídku na jednotlivé vlastnické podskupiny.

Naši nabídku povedeme v duchu “Pouze pro vlastníky (věci)”… a pokud dokážeme připravit nabídku tak, aby reagovala právě na vlastnictví dané věci, zákazník bude mít logicky pocit, že je připravena právě pro něj.

Jak v následujících 7 dnech upravíte vaši nabídku podle vlastněného předmětu tak, aby zákazník měl pocit, že mluvíte právě k němu? 

Úspěšný týden přeje…

Když víme jen to, co vlastní (49) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Pokud chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.


Kategorie

motiv různých podskupin, nabídka podle vlastněného předmětu


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...