V předchozím tipu jsme si říkali, že i když oslovujeme vlastníky stejného druhu majetku, nemůžeme očekávat, že nám to přinese mimořádné výsledky.
(Vlastník Harley-Davidsona má totiž jiné nákupní motivy než vlastník Pionýra.)
Ano, měli bychom pátrat hlouběji po motivech různých podskupin… ale co když mi řeknete, že víte právě jen to: Co zákazníci vlastní. A nic dalšího?
Z praxe vím, že zákaznické databáze skutečně obsahují jen informaci o tom, co si zákazník koupil nebo co vlastní…
… a přestože to nebude ideální postup, můžeme zvýšit reakci na naši nabídku i za těchto okolností:
Třeba tím, že alespoň opticky zúžíme naši nabídku na jednotlivé vlastnické podskupiny.
Naši nabídku povedeme v duchu “Pouze pro vlastníky (věci)”… a pokud dokážeme připravit nabídku tak, aby reagovala právě na vlastnictví dané věci, zákazník bude mít logicky pocit, že je připravena právě pro něj.
Jak v následujících 7 dnech upravíte vaši nabídku podle vlastněného předmětu tak, aby zákazník měl pocit, že mluvíte právě k němu?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak na to? Pokud chcete napsat vaši nabídku tak, aby přesvědčila co nejvíce zákazníků k nákupu (a vy tak při stejných nákladech získali mnohem více objednávek), podrobný návod najdete kliknutím sem.