fbpx

28 srpna

Když zákazník hoří zájmem (20)

Následující pravidlo znají všechny zásilkové společnosti a jejich zkušenost může být inspirací i pro nás:

Nejlepší dobou, kdy zákazníkovi nabídnout naše produkty, je ihned poté, co si od nás už nějaký koupil.

Zákazníci, kteří právě vyplnili, podepsali nebo vyslovili objednávku, se totiž právě nyní nacházejí v nákupním stavu mysli a jsou připraveni okamžitě rozhodnout.

Dokážeme-li tedy přijít za zákazníkem ihned po jeho nákupu s další promyšlenou a logickou nabídkou, nemusíme jeho náklonnost znovu rozehřívat, ale rovnou vstupujeme na místa, která již zájmem hoří.

Co v následujících 7 dnech nabídnete vašim zákazníkům ihned poté, co si u vás něco koupí? 

Úspěšný týden přeje…

Když zákazník hoří zájmem (20) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Chcete-li nenásilně přivést zákazníky k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku osvědčených postupů najdete zde.


Tags

co nabídnout zákazníkovi ihned po nákupu, kdy přijít za zákazníkem


You may also like

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Get in touch

Name*
Email*
Message
0 of 350