Následující pravidlo znají všechny zásilkové společnosti a jejich zkušenost může být inspirací i pro nás:
Nejlepší dobou, kdy zákazníkovi nabídnout naše produkty, je ihned poté, co si od nás už nějaký koupil.
Zákazníci, kteří právě vyplnili, podepsali nebo vyslovili objednávku, se totiž právě nyní nacházejí v nákupním stavu mysli a jsou připraveni okamžitě rozhodnout.
Dokážeme-li tedy přijít za zákazníkem ihned po jeho nákupu s další promyšlenou a logickou nabídkou, nemusíme jeho náklonnost znovu rozehřívat, ale rovnou vstupujeme na místa, která již zájmem hoří.
Co v následujících 7 dnech nabídnete vašim zákazníkům ihned poté, co si u vás něco koupí?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nechcete čekat? Chcete-li nenásilně přivést zákazníky k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku osvědčených postupů najdete zde.