fbpx

Ke zlepšení stačilo pár slov… (24)

Na konzultacích se v úvodu občas potkávám s nepochopením.

Když proti mně totiž sedí technici, inženýři, stavaři či strojaři, v počátcích po sobě často nechápavě pokukují a v duchu si říkají:

“Co nám to tady vykládá o emocích? Naši zákazníci nejsou žádné slečinky. Prostě jim připravíme nabídku, a když budeme mít dobrou kvalitu a výhodnou cenu, tak si to od nás koupí.”

Tam, kde je to vhodné, si v této chvíli pomáhám příběhem, jehož autorem je slavný britský reklamní tvůrce David Ogilvy. A protože tento příběh jedna reklamní agentura zfilmovala, můžete se na něj podívat (2 minuty) zde:

http://youtu.be/Hzgzim5m7oU

Podstata příběhu je jednoduchá: “Produkt” je sice stále stejný. Změní se ale slova, kterým jej nabízí. A výsledek, byť v tomto případě jen zfilmovaný, je logický … a chápou jej i technicky vzdělaní matadoři.

(Překlad obou nápisů – pozpátku, abych neprozradil pointu, než se na video podíváte: Původní: mísorp etzomop ,ýpels mesJ. Nový: mídiven oh áj a ned ýnsárk eJ.

Jak proměníte v následujících 7 dnech vaši nabídku tak, aby nesdělovala pouze holou informaci, ale skutečně “prodávala”? 

Úspěšný týden přeje…

Ke zlepšení stačilo pár slov... (24) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Chcete-li například přirozenou cestou přivést zákazníky k tomu, aby u vás utratili více při každé transakci, sbírku postupů, které vám v tom pomohou, najdete zde.

Tipy pro zvýšení prodeje VII