Minule jsme si říkali, že podpora naší nabídky známou osobností může rychle zvýšit naši prestiž a důvěru v to, co prodáváme.
Kde ale takovou osobnost najít?
Pokud ji nemáme mezi vlastními zákazníky, první otázkou by mělo být, koho uznávají naši zákazníci?
Každá věková kategorie/segment zákazníků má totiž jiné zájmy, zkušenosti i trápení a bude to právě kompatibilita mezi zákazníky a osobností, která rozhodne, zda zákazníci na doporučení osobností uslyší či nikoliv.
Jakmile pak víme, že onou osobností by měl být např. „divadelní herec populární v 70. a 80. letech, známý pro svou solidnost a pevné názory, nyní v důchodovém věku“, můžeme začít prohledávat následujících seznamy:
Herci
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie:%C4%8Ce%C5%A1t%C3%AD_herci
Herečky
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie:%C4%8Cesk%C3%A9_here%C4%8Dky
Zpěváci
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie:%C4%8Ce%C5%A1t%C3%AD_zp%C4%9Bv%C3%A1ci
Zpěvačky
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie:%C4%8Cesk%C3%A9_zp%C4%9Bva%C4%8Dky
Sportovci
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie:%C4%8Ce%C5%A1t%C3%AD_sportovci
Koho uznávají vaši zákazníci… a jak v následujících 7 dnech zjistíte, zda by měl zájem vaši nabídku podpořit?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nechcete čekat? Chcete-li navíc, aby do vaší firmy začali proudit zákazníci, kteří jsou pro vaši firmu nejziskovější, najdete kliknutím sem.