fbpx

Kolik času mi ušetříte? (10)

Akademici říkají, že marketing je nyní na prahu nové éry:

Nejdříve jsme prodávali tím, že jsme zákazníkům ukazovali produkt a jeho výhody.

Následně jsme prodávali poukazováním na to, jak se služba/produkt dotkne zákazníka a splní jeho požadavky.

A nyní jsme prý v éře, ve které máme zákazníkovi ukazovat, jak mu náš produkt/služba ušetří čas.

Ať se v této diskusi přikláníte na jakoukoliv stranu (osobně si myslím, že zájem o úsporu času je pouze podsekcí zákaznických potřeb), jeden fakt je neoddiskutovatelný:

Čím dál tím více lidí si stěžuje na chronický nedostatek času.

Začneme-li tedy zákazníkům v propagaci a prodeji ukazovat, jak jim náš produkty/služba čas ušetří, můžeme s jistotou počítat se zvýšením prodeje.

Jak v následujících 7 dnech doplníte vaši nabídku tak, aby zákazníkovi jasně ukázala časovou úsporu? 

Úspěšný týden přeje…

Kolik času mi ušetříte? (10) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Pokud například sami každý měsíc přemýšlíte nad tím, jak do vaší firmy přivést znovu zákazníky, kteří u vás už jednou nakoupili, můžete si tuto námahu ušetřit: Abychom vám pomohli kontaktovat zákazníky opakovaně, připravili jsme pro vás celou sérii nabídek, které stačí jen okopírovat a využít pro oslovení vašich zákazníků. Více informací najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje V