fbpx

Kolik ušetříte? (33)

Když zákazníkům prezentujeme nabídku, často jim říkáme, že nákupem našeho produktu “ušetří”.

Zkušení prodejci ale nezůstávají jen u tohoto konstatování… a spočítají mu to.

Třeba následovně:

“Zařízení X snižuje náklady na vytápění o 14 %. Kolik dnes platíte za vytápění vašeho domu? 48 tis. Kč? Když to spočítám, tak 14 % ze 48 tis. Kč je 6.720 Kč. Nákupem tohoto zařízení tedy každý rok ušetříte necelých sedm tisíc korun….”

Sdělíme-li zákazníkovi jen to, že pomocí našeho produktu ušetří peníze, říkáme mu totéž, co slibují ostatní.

Když ale vypočítáme, kolik bude tato úspora činit konkrétně v jeho případě, původně obecný příslib začíná mít konkrétní dopady na jeho peněženku. A doplníme-li tento výpočet důkazy, vedeme zákazníka přirozenou cestou k rozhodnutí, aby na naši nabídku řekl ano.

Jak v následujících 7 dnech spočítáte vašim zákazníkům, kolik nákupem vašich produktů ušetří?

Úspěšný týden přeje…

Kolik ušetříte? (33) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak si to usnadnit? Pokud je náš produkt dražší než konkurenční, může to být právě výše úspor, která zákazníka přesvědčí k výběru naší varianty. Podrobný návod, jak potom přivést k nákupu zákazníky, kterým konkurence nabízí lepší cenu, pak najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV