Když zákazníkům prezentujeme nabídku, často jim říkáme, že nákupem našeho produktu “ušetří”.
Zkušení prodejci ale nezůstávají jen u tohoto konstatování… a spočítají mu to.
Třeba následovně:
“Zařízení X snižuje náklady na vytápění o 14 %. Kolik dnes platíte za vytápění vašeho domu? 48 tis. Kč? Když to spočítám, tak 14 % ze 48 tis. Kč je 6.720 Kč. Nákupem tohoto zařízení tedy každý rok ušetříte necelých sedm tisíc korun….”
Sdělíme-li zákazníkovi jen to, že pomocí našeho produktu ušetří peníze, říkáme mu totéž, co slibují ostatní.
Když ale vypočítáme, kolik bude tato úspora činit konkrétně v jeho případě, původně obecný příslib začíná mít konkrétní dopady na jeho peněženku. A doplníme-li tento výpočet důkazy, vedeme zákazníka přirozenou cestou k rozhodnutí, aby na naši nabídku řekl ano.
Jak v následujících 7 dnech spočítáte vašim zákazníkům, kolik nákupem vašich produktů ušetří?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak si to usnadnit? Pokud je náš produkt dražší než konkurenční, může to být právě výše úspor, která zákazníka přesvědčí k výběru naší varianty. Podrobný návod, jak potom přivést k nákupu zákazníky, kterým konkurence nabízí lepší cenu, pak najdete kliknutím sem.