Kolik vás skutečně stojí získání jedné objednávky? (27)

Pokud jste někdy jednali s prodejci inzertní plochy, následující nabídku důvěrně znáte:

“Za 20 tis. Kč vám zveřejníme v našich novinách inzerát. A oslovíte tím 70.000 potenciálních zákazníků!”

V přepočtu na oslovenou osobu vypadá těch 28 haléřů na osobu zajímavě. Naše nadšení ale opadne, když si spočítáme, kolik objednávek nám taková reklama přinesla.

Pokud jich totiž bude jen 10, přivedení jednoho zákazníka s objednávkou vás ve skutečnosti stálo 2.000 Kč. A to – podle toho, co prodáváte – může být více, než kolik na celé objednávce vyděláte.

Reklama je jen dalším způsobem, jak získat objednávku. Při výběru a srovnávání inzerce v novinách, katalozích, na internetu nebo v rádiu tedy nás tedy nezajímá celková částka…

… ale částka, kterou zaplatíme za jednu objednávku.

Ano, někdy má logiku investovat peníze i do reklamy, která nám nepřinese konkrétní objednávky a jejím cílem je například “otevřít dveře” a usnadnit jednání našim prodejcům.

Ve většině případů ale od reklamy očekáváme, že nám přinese více peněz, než kolik jsme do ní vložili. A opakovat proto budeme jen tu, která je skutečně výdělečná.

Jak v následujících sedmi dnech prověříte, kolik platíte za jednu objednávku získanou různými formami propagace?

Úspěšný týden přeje…

Kolik vás skutečně stojí získání jedné objednávky? (27) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Nejlevnějším způsobem, jak získat objednávku, je dosáhnout toho, aby za vámi chodili zákazníci sami od sebe. Protože právě vaše nabídka je to první, co je napadne, když se objeví problém, který pomáháte vyřešit. Podrobný návod, jak toho dosáhnout a udělat vaši firmu nesrovnatelnou s konkurencí, najdete kliknutím sem.


Kategorie

forma propagace, úspěšná reklama


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...