fbpx

Kolik? (37)

Základní manažerské pravidlo říká, že “Co nemůžu změřit, to nemůžu řídit”.

A stejné pravidlo pomůže i při zvyšování prodeje.

Každý týden máme totiž k dispozici jen 40 hodin pracovních hodin.

A tyto hodiny spotřebujeme:

a. vyhledáváním zákazníků,
b. jednáním se zákazníky,
c. přípravou nabídek,
d. ostatním.

Většinu času bychom měli trávit prvními dvěma aktivitami. Ze zkušenosti u klientů ale vím, že si přejí sice “zvyšovat prodej”, ale největší podíl času jim přitom spotřebuje právě ta poslední, prodejně neproduktivní “ostatní” (ne)aktivita.

Jak v následujících 7 dnech ověříte, kolik času trávíte prodejní (ne)aktivitou vy? 

Úspěšný týden přeje…

Kolik? (37) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Sbírku postupů, jak přitom do vaší firmy přivést rychle co nejvíce nových zákazníků, najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje VII