Kolik? (37)

Základní manažerské pravidlo říká, že “Co nemůžu změřit, to nemůžu řídit”.

A stejné pravidlo pomůže i při zvyšování prodeje.

Každý týden máme totiž k dispozici jen 40 hodin pracovních hodin.

A tyto hodiny spotřebujeme:

a. vyhledáváním zákazníků,
b. jednáním se zákazníky,
c. přípravou nabídek,
d. ostatním.

Většinu času bychom měli trávit prvními dvěma aktivitami. Ze zkušenosti u klientů ale vím, že si přejí sice “zvyšovat prodej”, ale největší podíl času jim přitom spotřebuje právě ta poslední, prodejně neproduktivní “ostatní” (ne)aktivita.

Jak v následujících 7 dnech ověříte, kolik času trávíte prodejní (ne)aktivitou vy? 

Úspěšný týden přeje…

Kolik? (37) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co funguje? Sbírku postupů, jak přitom do vaší firmy přivést rychle co nejvíce nových zákazníků, najdete kliknutím sem.


Kategorie

kolik času spotřebuje neproduktivita, prodejní (ne)aktivita


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...