Když pátráme po tom, co se našim lidem osvědčilo v prodeji nejvíce (viz. předchozí tip), někdy narazíme:
Prodejci nejsou schopni přesně popsat, co je zdrojem jejich úspěchu.
Sami to sice nevidí, jakmile ale jejich postup rozpitváme, rozdíly se objeví.
Řešením je tedy rozdělit celé jednání se zákazníky do samostatných částí a požádat prodejce, aby odpověděli na jednotlivé otázky:
Jak si vybírám zákazníky, které chci oslovit?
Co si zjistím před tím, než jim zavolám?
S kým chci mluvit a jak to zdůvodním?
Co se mi osvědčilo, když si chci sjednat schůzku?
atd.
Jak posbíráte v následujících 7 dnech odpovědi na tyto dotazy od vašich prodejců?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak to udělat s menší námahou? Ke zvýšení prodeje překvapivě někdy stačí jen jemně změnit slova a postupy, které v kontaktu se zákazníkem používáme. Osvědčený postup, jak tyto „minizměny“ spojit tak, aby zvýšily prodej i ve vaší firmě, najdete kliknutím sem.