fbpx

Která polovina? (20)

Jeden slavný citát z reklamní branže říká, že…

“Polovina peněz, které utrácíme za reklamu, jsou vyhozené peníze.
Jen bohužel nevíme, která polovina to je.”

Autorství této stížnosti je připisováno různým osobám, pro nás je ale asi nejdůležitější zjištění, že tento pocit často sdílíme.

Skutečně potřebujeme zápisy ve všech katalozích, které nám prodejci nabízejí?
Přináší nám nějaký výsledek ty billboardy, na které jsme tak hrdí?
A vyplatí se vůbec ta reklama, kterou jsme si objednali?

Jako zastánce aktivní práce se zákazníky jsem přesvědčený o tom, že reklama je pro podnikání stejně důležitá, jako kyslík pro život člověka.

Stejně tak ale musím uznat, že většina reklamy je pouhým plýtváním penězi.

Každá koruna, kterou vložíme do inzerce, reklamy či propagace by se nám měla vrátit.
A pokud to nedělá, nemá smysl (s výjimkami) takovou reklamu opakovat.

Jak v následujících 7 dnech prověříte, která reklama vám vydělává peníze a která peníze jen požírá?

Úspěšný týden přeje…

Která polovina? (20) 1

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Co teď? Většina reklamy troskotá na tom, že říká totéž, co všichni ostatní. Pokud ale zákazníci nevidí rozdíl mezi vámi a vaší konkurencí, logicky si vyberou toho levnějšího. Chcete-li tuto situace změnit, podrobný návod na odlišení vaší firmy od ostatních (i když prodáváte totéž, co oni), najdete kliknutím sem.

Tipy pro zvýšení prodeje IV