Který pštros vás připravuje o nejvíce? (25)

Tu situaci znáte určitě i vy:

Bavíte se se zákazníkem.
Vysvětlujete mu podstatu vaší nabídky.
Když najednou… zničehonic se vedle zákazníka objeví pštros!

Jaký pštros, ptáte se?

Z legrace tak říkám námitkám. A důvod je jasný:

Když přicházíme za zákazníkem, dopředu víme, že nám bude klást otázky.
Víme také, že na některé otázky budeme těžko odpovídat.
A jako ten pštros, strkající hlavu do písku, doufáme, že námitka buď vůbec nepadne… nebo z ní “nějak” vybruslíme.

Jistě, námitky jsou nepříjemné. Mnohem nepříjemnější je ale ztráta objednávek, které nám přináší nepřipravenost.

V následujících pěti dílech se tedy podíváme na jednotlivé “pštrosy”.

A sami si můžete zkontrolovat, který z nich připravuje vaši firmu o nejvíce… a jak tomu zabránit.

Jak v následujících 7 dnech prověříte, ze kterých námitek mají vaši prodejci největší strach?

Úspěšný týden přeje…

Který pštros vás připravuje o nejvíce? (25) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Nechcete čekat? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.


Kategorie

jak reagovat na námitku, z čeho mají prodejci strach


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...