Tu situaci znáte určitě i vy:
Bavíte se se zákazníkem.
Vysvětlujete mu podstatu vaší nabídky.
Když najednou… zničehonic se vedle zákazníka objeví pštros!
Jaký pštros, ptáte se?
Z legrace tak říkám námitkám. A důvod je jasný:
Když přicházíme za zákazníkem, dopředu víme, že nám bude klást otázky.
Víme také, že na některé otázky budeme těžko odpovídat.
A jako ten pštros, strkající hlavu do písku, doufáme, že námitka buď vůbec nepadne… nebo z ní „nějak“ vybruslíme.
Jistě, námitky jsou nepříjemné. Mnohem nepříjemnější je ale ztráta objednávek, které nám přináší nepřipravenost.
V následujících pěti dílech se tedy podíváme na jednotlivé „pštrosy“.
A sami si můžete zkontrolovat, který z nich připravuje vaši firmu o nejvíce… a jak tomu zabránit.
Jak v následujících 7 dnech prověříte, ze kterých námitek mají vaši prodejci největší strach?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Nechcete čekat? Pokud chcete rychle poznat metody, kterými vaše zákazníky přesvědčit k nákupu, sbírku těch nejlepších najdete kliknutím sem.