Lovci slev? (9)

Některé firmy si na konzultacích stěžují, že lidé k nim chodí nakupovat jen ve slevách:

“Když máme slevu, je tu plno.
Ale jinak… nic moc.”

Pátráme samozřejmě po důvodech a často zjistíme, že si za to můžou sami:

Jediná propagace, kterou totiž firma realizuje, jsou slevové akce a akční nabídky.

Samotná slevová akce má někdy smysl (a návod, jak ji správně realizovat, najdete zde).

Pokud ale propagujeme POUZE slevy, už z podstaty tím lákáme právě lovce slev.

Pokud od nás totiž zákazník neslyší nic jiného než “Cena! Sleva!”, nemůžeme se mu divit, že sám říká jen: “Cena? Sleva?”.

Jak oslovíte v následujících 7 dnech zákazníky nabídkou, která není založena na výhodné ceně? 

Úspěšný týden přeje…

Lovci slev? (9) 2

Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz

P.S. Jak na to? Pokud vám navíc zákazníci tvrdí, že “u konkurence to mají levnější”, jinými slovy tím říkají, že nevidí mezi vámi a konkurencí žádný rozdíl. Podrobný návod, jak takový rozdíl nejen najít, ale jak je potom také zákazníkovi “prodat” tak, aby chtěl kvůli němu objednat právě u vás, přitom najdete kliknutím sem.


Kategorie

oslovení zákazníků nabídkou bez slevy, propagace nejen slev


Může vás také zajímat...

Zlepšit i vaše prodejní výsledky? Okamžitě pomocí těchto online průvodců...