Některé firmy si na konzultacích stěžují, že lidé k nim chodí nakupovat jen ve slevách:
„Když máme slevu, je tu plno.
Ale jinak… nic moc.“
Pátráme samozřejmě po důvodech a často zjistíme, že si za to můžou sami:
Jediná propagace, kterou totiž firma realizuje, jsou slevové akce a akční nabídky.
Samotná slevová akce má někdy smysl (a návod, jak ji správně realizovat, najdete zde).
Pokud ale propagujeme POUZE slevy, už z podstaty tím lákáme právě lovce slev.
Pokud od nás totiž zákazník neslyší nic jiného než „Cena! Sleva!“, nemůžeme se mu divit, že sám říká jen: „Cena? Sleva?“.
Jak oslovíte v následujících 7 dnech zákazníky nabídkou, která není založena na výhodné ceně?
Úspěšný týden přeje…
Pavel Řehulka
www.JakZvysitProdej.cz
P.S. Jak na to? Pokud vám navíc zákazníci tvrdí, že „u konkurence to mají levnější“, jinými slovy tím říkají, že nevidí mezi vámi a konkurencí žádný rozdíl. Podrobný návod, jak takový rozdíl nejen najít, ale jak je potom také zákazníkovi „prodat“ tak, aby chtěl kvůli němu objednat právě u vás, přitom najdete kliknutím sem.